facebook
twitter

Спорт

Комисията в Калифорния потвърди победата на Кубрат срещу Богдан Дину

80
Фейсбук
До мач-реванш между Пулев и Дину вероятно няма да се стигне след потвърждаването на победата на българина.

Победата на Кубрат Пулев срещу Богдан Дину няма да бъде анулирана. Спортната комисия на Калифорния отхвърли жалбата на румънския боксьор, който твърдеше, че е загубил заради непозволени удари в тила. Пулев спечели мача на 23 март в Коста Меса (САЩ) с нокаут в 7-ия рунд, когато свали съперника си три пъти. При първия нокдаун той удари Дину, след като румънецът вече бе паднал на земята. Реферът на ринга Раул Каис реши, че Пулев не е направил това умишлено, но все пак му отне точка от съдийските карти.

С жалбата си промоутърите на Дину поискаха резултатът от мача да бъде анулиран от статистиките и на двамата боксьори. Комисията на Калифорния обаче реши, че няма достатъчно основания за такова решение и посочи, че съдията на ринга е спазил правилника. 

Така Пулев запазва актива си от 27 победи (14 с нокаут) и 1 загуба, като остава и със статут на претендент за световната титла на международната боксова федерация (IBF). За Дину пък това бе втора поредна загуба с нокаут. Румънецът искаше да направи реванш с Пулев в София, но след решението на комисията това едва ли ще стане.

Ключови думи:

бокс, Кубрат Пулев
Все още няма коментари

Още

Рулетката за мач на Пулев отново се завъртя

14.10.2019

290
Пулев ще работи със скандален треньор

11.10.2019

864 1
Пулев: Боят с Букър е предпоследно стъпало към световната титла

10.10.2019

46

Влез или се регистрирай за да коментираш

×