facebook
twitter

Горещи новини

Турция ликвидирала над 400 кюрдски бойци в Сирия

2739
ЕПА/БГНЕС

415 кюрдски бойци са ликвидирани от началото на операцията в Северна Сирия, съобщи в Туитър турското Министерство на отбраната. По-рано турските власти съобщаваха за ликвидирането на 399 "терористи", припомня РИА Новости.

"Операция "Източник на мир", провеждаща се източно от Ефрат, през нощта протече успешно. По позициите на терористичните групировки Работническа партия на Кюрдистан/Народни отряди за защита успешно бяха нанесени удари по въздух и земя", се посочва в съобщението.

Турската офанзива в Северна Сирия започна на 9 октомври с въздушни удари по Рас ал Айн и други гранични сирийски градове и села. Сирия оценява операцията като незаконна намеса.

92

Влез или се регистрирай за да коментираш

Още

Войски на САЩ не пускат руски бойци до сирийско петролно находище

19.01.2020

241 4
ЕС реже 75% от помощта за Турция за присъединяване

18.01.2020

1502 7
Ердоган: Пътят към мир в Либия минава през Турция

18.01.2020

6096 17

Коментари

Страници

Zmeja

НАТО кога ще бомбардира Анкара, поради извършваното етническо прочистване, досущ подобно на това в Югославия?

Verbis verbis

Нда!

Този път НАТО хапна дръвцето.

Гласът

НАТО кога ще бомбардира Анкара, поради извършваното етническо прочистване, досущ подобно на това в Югославия?

Когато Турция напусне НАТО? 

ЗИП
снимка на ЗИП

Е как съумя да сравниш  турската нация, която е била империя на три континента и едновременно е контролира Мека, Медина, Йерусалим и Константинопол с дребната държавица Сърбия ?

 

Змей, не се заяждам ама все пак...

 

:)

бонго-бонго
снимка на бонго-бонго

Засега етническото прочистване става с подкрепата на Русия (и естествено Китай), които блокираха резолюция срещу Турската инвазия в Съвета за сигурност. И как НАТО да бомбардира Анкара - та нали строгият, но справедлив батюшка в Кремъл снабди Анкара с най-доброто ПВО в мире ....

First Strike

Отоманците не провеждали геноцид и асимилация по българските земи, но 400 убити бойци наричаш "етническо прочистване". Редко дебелоочие. 

Любопитkо

Немайте грижа, бомбардирайте смело.

С-400 ще заработят ефективно в началото на 2020. 

Днес му е времето да наложите евроатлантически ценности в Анадола по югосценарии

бонго-бонго
снимка на бонго-бонго

Това за мнение 1 под темата, което поставя определението "етническо прочистване" ли е?

Споко

САЩ и РФ наложиха вето преди 2 дни, май.

https://www.dailysabah.com/war-on-terror/2019/10/1...

Любопитkо

По-скоро към мнение 3, в което се говори за пречки , които не съществуват. Ако НАТОвците  бяхте принципни,  прехвалените ви Ф-16 и Ф-35 вече би трябвало да пускат ракетите си по централата на турската национална телевизия, и поне три моста на же.п. линията Истанбул- Анкара  трябваше да бъдат разрушени...

бонго-бонго
снимка на бонго-бонго

НАТОвците са толкова принципни, колкото ЖуЖо, който защитава "териториалната цялост и суверенитет на Сирия". Колкото и приказки да се изприказват, и НАТО и Русия ще бъдат принудени да се съобразяват със събитията на земя и като добри деца ще продължат да си играят с Турция.

Така че едните да бъдат обвинявани в двуличие,  другите мълчаливо да се подминават е - как го беше казал децефричките - "дебеолоочие".

 

nottheone

турците са глупави: кюрдите са твърд и горд народ. с бомби и напомпани мускули тая работа няма да стане.

който не верва, да пита некой старец от ру гщ.

ЗИП
снимка на ЗИП

Турците са както казваше Иво Христов "войнишки народ".

 

От хиляда години водят нонстоп войни. На неколко пъти са набивали доста силно кофите дори на англосаксите !

 

Имперска Русия праи първата си победа в открито полево сражение с турската армия едва през 1735г благодарение на фелдмаршал Христофор Миних !

 

Пълен и тотален абсурд е реднеците да изстрелят срещу тях дори един куршум. За тва се иска яко д..е, кат знаем мурафетите в Анадола...

 

Ако го направят турците ще смелят американците за нула време в региона. Просто американската военна мощ е доста далеч от Залива а турците имат половин милионна армия с 5000 танка и 500 самолета плюс хиляди и хиляди оръдия.

 

Кат прибавим и "логистичната" подкрепа, която ще и окажат Русия и Иран то турците няма да имат особени проблеми.

 

Но най-големия им коз е този :

 

Готови са да дават доста жертви !

 

Американците плачат за всеки свой войник. Руснаците вече и те. Това е признак на "джендърство"...

 

:)

Banshee
снимка на Banshee

НАТО има желание да раздаде справедливост, ама батюшка му пречи. Ако не му  пречеше батюшка на НАТО , то пък нямаше да има желание. 

Гадна работа. Горките кюрди. 

nottheone

не си права. нато е разединено в случая.

наште плюнки не ги броим. света гледа какво става в сирийски кюрдистан, а нашия дрънка поредните неадекватности.

Shaaban_bin_Robert
снимка на Shaaban_bin_Robert

Не знам какво очаквате. "Император императору око не вади!" А бедните - да го... За продължението виж "История на света" на Мел Бруукс.

Антей

 

Тревожно може да е изявлението

на руския президент от вчера в Ашхабад:

 

Владимир Владимирович предупреди:

 

"След поражението в Сирия, терористите се стремят

да създадат нови крепости:

 

1) на Балканите

2) в Югоизточна Азия

3) по южните граници на ОНД ...

 

В района на Близкия Изток имало стотици

хиляди бойци в лагери - те могат да се разпръснат и

 

" не съм сигурен дали и колко бързо турската армия

може да поеме контрола над ситуацията",

 

подчертал руския президент.

................................

 

Из нета има инфо, за предупреждението

на българската пророчица Ванга:

"Много внимателни, трябва да бъдем

заговори ли се за "Велика Албания"!

...............................

 

Къде ни е българската армия?

А пограничните поделения, казармите

къде са ни?!

 

⚠️

 

Verbis verbis
paragraph39

Май, в този случай/казус/ НЕ става въпрос за "етническо прочистване", а за "терористическо прочистване"- защото, според Турция, НЕзаконните военни/ПАРТИЗАНСКИ- като "онези" в Колумбия и Филипините, нали!/  организации и сили на кюрдите в Сирия и ИраК са "терористични"?!

Отделно, пък, че кюрдските партизански военни организации в Сирия са ортаци на "Ислямска държава" и сие/признати за терористи и от СС на ООН!/, които воюват заедно срещу легитимната армия и власт в Сирия/Правителството на президента Б- Асад/!!!

И да попитам в тази връзка: защо, например, партизаните от ФАРК в Колумбия и партизаните-маоисти във Филипините и т.н. са ЛОШИТЕ- за САЩ, Запада,  за т.нар. "международна демократична общност" и "пуделите!? А, например, партизаните-кюрди и партизаните от "Опозицията" в Сирия са, както и партизаните от АОК в Косово-Сърбия са ДОБРИТЕ за САЩ, Запада, за т.нар. "международна демократична общност" и "пуделите"!?

Каква е разликата?!

А?!

ЗИП
снимка на ЗИП

Кюрдите  са уникално тъпи парчета. Три пъти вече настъпват една и съща мотика !

 

Първо беше Киркук. Реднеците предадоха кюрдите в ръцете на шиитите.

 

После беше Африн. Реднеците предадоха кюрдите в ръцете на турците.

 

Сега е Източна Сирия.

 

Единственото спасение за кюрдите е капитулация пред Кремъл и немедлено предаване на държаните от тях територии в ръцете на Русия без никакви условия за автономия !

 

Просто за да спасят кожите и начина си на живот!

 

Но кат гледам пак ще настъпят мотиката....

 

:)

Гласът

Нито кюрдите са толкова тъпи нито САЩ са им обещавали нещо в миналото, което не съм им дали (с изключение на случката тази седмица, когато Тръмп им дръпна шнура без дори да ги уведомява). За Киркук кюрдите сами се прецакаха (с необмисления си референдум). Африм също го взеха без да са питали САЩ. После САЩ им виновен. 

 

Между другото Русия защо ще ги прегръща в обятията си (дори те да се обърнат към нея)? Нали в момента в който го направи ще се скара брутално с Ердо? Путин изхарчи милиарди да се подмаже на Ердо. Всичко това ще го хариже - защо? 

paragraph39

Reuters: Путин: Сирия трябва да бъде освободена от присъствието на чужди армии

12 Октомври 2019

"Всеки, който нелегално се намира на територията на която и да е държава, в случая Сирия, трябва да напусне тази територия. Това важи за всички държави“, заяви Путин в интервю пред руски и арабски медии.
Той добави и, че руските сили в Сирия са готови да напуснат страната веднага, след като легитимното сирийско правителство информира Москва, че вече не се нуждае от помощта й.
 

Вова

Рядко нечистоплътна , откровено подла позиция на Русия. За пореден път става ясно ,че от крадлив и страхлив милиционер не става велик държавник .

Турция прави етническа чистка ,близка  до  геноцид. Прогонва кюрдското население за да настани на негово място бежанци араби и туркомани. 

А всички  сирийски бежанци на турска територия са против Асад,против кюрдска автономия  и за ислямска Сирия . Т.е.гражданската война в Сирия ще продължи.

Недоверчив

Що па на Русия? Да вдигнат сирийския флаг и да сядат с Асад да преговарят за автономна провинция в пределите на Сирия. Какъв им е проблемът на тези? По-горе чета за някакъв "сирийски кюрдистан"? Няма как да стане...

ЗИП
снимка на ЗИП

И кво я бърка Русия, че Ердоган праи "геноцид" кфото и да значи това ?

 

Кюрдите бяха марионетка на Запада и Израел. Те да си  ги спасяват.

 

Кюрдите са хора на "либералите". Там процъфтява некъф налуден феминизъм. Некфи "съвети". Направо избива на "троцкизъм"...

 

:)

First Strike

Това за мнение 1 под темата, което поставя определението "етническо прочистване" ли е?

Не, това е за твоя коментар. Не виждам да си възразил, както го правеше за отоманците по нашите земи. Напротив - намесил си Русия като съучастник=> съгласен си с даденото определение. 

Вова

Русия блокира резолюция на СС на ООН против турската военна инвазия в Сирия.

Така Русия ,де факто ,съдейства на турците да провеждат етническа чистка в пограничните територии.

Дори най тъпите русофил кремлефили би трябвало да изпитат неудобство от тази руска позиция.

Виждам обаче,че съм ви надценявал. 

ЗИП
снимка на ЗИП

Кюрдите не са в позиция да водят преговори.

 

Колкото Кайтел и Дьониц са  можели да водят преговори на 07.05 .1945г толкова и кюрдите сега могат да водят.

 

Единствено могат да избират на кого да се предадат !

 

В единия случай ги чака съдбата на Фон Браун и ще си живуркат а в другия случай ги чака съдбата да кажем на фелдмаршал Клайст и гладна смърт в ГУЛАГ...

 

:))

First Strike

Русия блокира резолюция на СС на ООН против турската военна инвазия в Сирия.

Така Русия ,де факто ,съдейства на турците да провеждат етническа чистка в пограничните територии.

Дори най тъпите русофил кремлефили би трябвало да изпитат неудобство от тази руска позиция.

Виждам обаче,че съм ви надценявал. 

Интервал се слага след знака, не преди него, Вовка. Все неграмотните с най-високо самочувствие... 

Вова

Т.е.си съгласен по същество с казаното. Спасибо!

На маймуни ви обърна тоя Путин,бе...!

Щом и на Турция почнахте да ръкопляскате,в тон с батюшката.. не ви е лесно,ей..?

Страници

Влез или се регистрирай за да коментираш

×