×

Здравейте, по повод новата страница на в. "СЕГА" ви молим да прегледате информацията, която сте въвели за вашия потребителски профил. При стартирането на новия сайт ще бъдат прехвърлени единствено потребителите, които са потвърдили имейл адреса си. Ще виждате това съобщение, докато не потвърдите вашата информация. Имейлът, който сте използвали за създаването на този потребителски профил е:

(Ако полето е празно, значи нямате въведен имейл адрес и при прехвърлянето на новата страница ще изгубите акаунта си.)


Потвърди по-късно Потвърди СЕГА
:: Добре дошъл CommonCrawl [Bot] (Бот)
ГЕРБ прехвърли на фирми охраната на народа, а там се генерират между 1,5-1,7 млрд. лева ресурс, твърди тя
По същото време там е бил и зетят на Тръмп и то в качеството на президентски съветник
Левицата губи депутати в навечерието на вота на недоверие
Виена ще направи това по време на председателството си на Съвета на ЕС
Наводнение в подлеза на СУ Св."Климент Охридски"
СТАТИСТИКИ
Общо 385,996,157
Активни 1,223
Страници 48,198
За един ден 1,302,066

Руското кино - объркващо пестеливо на "Киномания" 2013

Тазгодишната "Киномания" изобилства от биографични филми. Някои от тях са документални, други игрални и поукрасени. Интригуващи са тези на Анджей Вайда - "Лех Валенса. Човек на надеждата", "Принцеса Даяна" на германския режисьор Оливер Хиршбигел, двете документални ленти за великите режисьори на XX век - Бергман ("Лив и Бергман") и Фелини ("Странно е да се казваш Федерико. Скола разказва Фелини").

Двата руски филма в програмата - единият игрален, посветен на поетесата Марина Цветаева, и документалният "Рудолф Нуреев: Метежният демон" като че ли се опитват да покажат биографиите дори по-оскъдно от известното до този момент. Руският балетист Андрис Лиепа репортажно и умело ни представя неподражаемия талант, неукротимата енергия и пословичното трудолюбие на Нуреев. Не са спестени обидите и униженията в бившия СССР, които принуждават танцьора да бяга в Париж. Той със страст и волен дух ръководи Парижкия национален балет, вдъхвайки му нов артистичен живот. Деликатно се премълчават факти от личния му живот, наблегнато е на професионалните му изяви. Последните години Нуреев работи и като диригент на симфонични оркестри. (В това амплоа той изнася концерт и в България.)

"Огледала: Марина Цветаева" се запомня с играта на Виктория Исакова. Направен е опит да се обхване нелекият живот на поетесата, но някак се акцентува повече на нейния манталитет на поетеса, поведението й на смахната за околните. Липсва силата на духа й, срещи с известни поети, вдъхновили нейното израстване. Набляга се предимно на мизерстването й в родната страна и като емигрантка в Прага и Париж. Завръща се през 1938 г. в тогавашния СССР и е покрусена от новата действителност. Филмът е покъртителен с житейската й трагична съдба, не толкова с поетичните й прозрения, едно от които е, че Сталин и Хитлер са умопомрачителни диктатори, поставени на една везна.





1
957
Дай мнение по статията
СЕГА Форум - Мнения: 
1
 Видими 
29 Ноември 2013 16:35
Единственото "объркващо пестеливо" е отношението на др
агия зрител към новото руско кино. А то, уверявам ви, изобщо вече не е онова, съветското, което пращеше от положителност и доброта.
Не съм гледал филма за Марина Цветаева, както и за Нуриев, но мога от все сърце да препоръчам филма "Майорът" от 2013, има го вече и по нашите торенти. В същото време ние продължаваме да бълваме същите боклуци...
Дай мнение по статията
Всички права запазени. Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на СЕГА АД